Terug naar Klanten         |  

Procter & Gamble – Contentstrategie 50+ vrouwen

Vraag

Hoe vergroten wij de omzet van P&G in het Kruidvat kanaal? En met name gericht op 50-plussers.

Aanpak

Alle stigma’s aan de kant. Dé 50-plusser bestaat niet. Wij ontwikkelden ‘Wat vind jij?’ Een content productie waarin wij verschillende archetypes met elkaar in gesprek laten gaan over onderwerpen die bij hun spelen. De distributie deden wij via Facebook en daar bouwden wij een krachtige community. Met spin-offs naar het e-commerce platform van Kruidvat.

Resultaat

750K uniek bereik binnen de doelgroep
> 6 miljoen impressies

Bekijk meer werk

Typ en druk op Enter om te zoeken

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies " om u de beste surfervaring mogelijk te bieden. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten