Terug naar Cases         |  

Interpolis – Activatie partnership KNHB

Vraag

Hoe versterken we het merk Interpolis, krijgt verzekeraar Interpolis positie in de hockeywereld en verkopen we meer verzekeringen door sport te benutten?

Aanpak

Interpolis is altijd glashelder. Preventie en alleen dat verzekeren wat nodig is staat hoog in het vaandel. In het hockey creëerden wij het domein veiligheid. En vulden dat met Interpolis vanuit zorg en schade op een super mooie en relevante manier in. Om maatschappelijke meerwaarde én conversie te realiseren.

Wij ontwikkelden een marketingstrategie om samen met de KNHB en hockeyclubs te werken aan veiligheid. Wij bouwden aan een waardevolle relatie met de hockeyfan door met Interpolis aan concrete oplossingen te werken. Van blessurepreventie tot ‘wel zo slim, bitje in’. Na het eerste seizoen werd de Interpolis hockeypolis gelanceerd.

Daarnaast voegen we beleving toe met evenementen zoals het Interpolis NK Shoot Out. Met Oranje spelers Jaap Stockmann en Lidewij Welten als trotse ambassadeurs.

Resultaat

Een veiligere hockey-omgeving omdat bitjes verplicht zijn voor alle hockeyers
6.750 bitjes verkocht
5.150 gebruikers warming-up app
70% positievere waardering

Bekijk meer werk

Typ en druk op Enter om te zoeken

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies " om u de beste surfervaring mogelijk te bieden. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten