Terug naar Cases         |  

Nijha – Marketingpartner #vandeuitdaging

Vraag

Nijha is de universiteit van bewegen. Hoe versterk je het merk Nijha en vergroot je hun mogelijkheden tot lead generatie?

Aanpak

Wij bundelden de marketinginspanningen onder 1 duidelijke en herkenbare paraplu: Van de uitdaging. Het is de belofte en de mindset in één. Het is de manier hoe Nijha in de wereld staat. En hoe zij er naar kijkt. Dit komt terug in de activaties en in de samenwerkingen die Nijha aangaat. Om merk en business te versterken.

Resultaat

Verhoging van leads op beurzen en congressen
Versterking merk Nijha

Bekijk meer werk

Typ en druk op Enter om te zoeken

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies " om u de beste surfervaring mogelijk te bieden. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten