Terug naar Klanten         |  

Ferrero – Partnerschap Nationale Sportweek NOC*NSF

Vraag

Hoe activeer je een partnerschap tussen sport en chocolade?

Aanpak

Ferrero, partner van de Nationale Sportweek, wil vanuit haar internationale programma Kinder+Sport een bijdrage leveren aan meer en beter bewegen door kinderen. Om het partnerschap met de Nationale Sportweek jaarrond van waarde te laten zijn, hebben wij met Ferrero & NOC*NSF het actieplan Joy of Moving gelanceerd, dat elk jaar wordt vernieuwd. Kerngedachte van het actieplan is dat als kinderen plezier hebben in bewegen, de kans groter dat ze dit hun hele leven blijven doen. Naast onderdelen vanuit kennis, worden daarom vanuit het actieplan ook activiteiten met het thema ‘sportplezier’ georganiseerd.

In deze case is het merk Ferrero niet opgespeeld, maar is gekozen om Joy of Moving te laden.

Resultaat

100 gratis MQ Scans ingezet
Aanleg 10 Joy of Moving Lanes op basisscholen
Activatie Nationale Sportweek in 2016 en 2017

Bekijk meer werk

Typ en druk op Enter om te zoeken