Terug naar Klanten         |  

Esther Vergeer Foundation

Vraag

Hoe kan de Esther Vergeer Foundation haar 15-jarig jubileum (in 2019) aangrijpen om structureel beter op het netvlies te komen van haar kerndoelgroepen en tegelijkertijd te zorgen voor extra funding?

Aanpak

Wij analyseerden succesvolle marketing én funding methoden van non-profit organisaties in binnen- en buitenland, als input voor gezamenlijke brainstorms voor een methode die goed bij de Esther Vergeer Foundation past.

Wij ontwikkelden een nieuw en innovatief concept waarin alle gewenste onderdelen samen komen en voerden een haalbaarheidsonderzoek uit voor realisatie hiervan.

Resultaat

In progress

Bekijk meer werk

Typ en druk op Enter om te zoeken

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies " om u de beste surfervaring mogelijk te bieden. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten