Al meer dan 15 jaar impact
2Basics marketing bestaat uit een team resultaatfanaten, dat dagelijks met een topsport mentaliteit werkt om de harten van consumenten te winnen. We werken voor opdrachtgevers die hun merk willen versterken, hun omzet willen vergroten, hun sponsorships beter willen benutten. Bij voorkeur zo dat we zoveel mogelijk maatschappelijk impact realiseren.
Wij hebben een diepe wil om iets bij te dragen. Vanaf 2004 zit dit in ons dna.
Natuurlijk aan het merk en haar resultaten. Maar zeker ook aan de maatschappij.
Wij zien dat consumenten merken meer aandacht geven als ze maatschappelijk ook hun rol pakken.
In 2004 werd 2Basics opgericht door Ruben Houkes en Ziggy Tabacznik.
Geboren als sportmarketing bureau dat de brug vormde voor merken naar de breedtesport. Geen platte advertenties via topsport, maar waardevolle programma’s waarmee merken positie bouwden. Uit het bureau zijn verschillende initiatieven ontstaan die zelfstandig zijn voortgezet. Zo staat 2Basics aan de wieg van Schooljudo en MQscan.
Wij houden ervan om niet alledaagse werelden bij elkaar te brengen.
En wij zien veel kracht en mogelijkheden voor merken in nieuwe werelden. Zoals esports en gaming. De samenwerking tussen Sanquin en Riot Games ging bijvoorbeeld de wereld over. En won veel prijzen.
Onze uitdaging is om met elke klant maatschappelijk reuring te veroorzaken.

Meer weten? Vraag naar:
Timeline
[timeline-express]