fbpx
Terug naar News         |  

12-10-2020  |  2Basics

SAN ACCENT VOOR ‘BESTE BIJBAAN VOOR GAMERS’ CAMPAGNE

Voor het tweede jaar op rij mogen we samen met een van onze klanten een SAN Accent in ontvangst nemen. Dit jaar won Domino’s Pizza de award met de ‘Beste bijbaan voor gamers’ campagne. Samen met de Eredivisie bewezen we hoe je via de edivisie in het gaming domein een effectieve arbeidsmarktcommunicatie campagne ontwikkelt.

Het partnership werd een jaar lang geactiveerd, gericht op potentiële en huidige pizzabakkers- en bezorgers.  Hierdoor verhoogden we de aantrekkelijkheid en conversie van een bijbaan bij Domino’s in de FIFA20-doelgroep. Dit lieten ook de verschillende resultaten zien:

✅ Verhoging aantrekkelijkheid Domino’s als werkgever

✅ 250.000 views op YouTube serie in FIFA20 doelgroep

✅ 360º campagne met yearround activaties

✅ Significante stijging in sollicitaties voor pizzabakkers- en bezorgers

Typ en druk op Enter om te zoeken