fbpx
Terug naar News         |  

12-12-2017  |  Rianne Schenk

P&G VERRAST 50+ DOELGROEP MET LAAT ZIEN WIE JE BENT

Eind 2016 introduceerde Procter & Gamble in samenwerking met Kruidvat ‘Laat Zien Wie Je Bent’, met advies, tips en inspiratie voor hun vrouwelijke 50+ doelgroep. In juli van dit jaar werden wij gevraagd in het verlengde hiervan een online content strategie te ontwikkelen en te implementeren.

Resultaat is een nieuwe online omgeving voor Laat Zien Wie Je Bent, als centrum van alle content op Kruidvat.nl, aangejaagd door een videoformat dat specifiek door ons voor de doelgroep is ontwikkeld: ‘Wat vind jij?’. In deze video’s komen niet alleen thema’s aan bod die spelen bij de doelgroep, maar zet hen ook volledig in hun kracht én wordt in samenwerking met de doelgroep geproduceerd. Met echte mensen en echte ervaringen.

De razend populaire video’s van ‘Wat vind jij? worden versterkt door columns van Anita Witzier, verdiepende artikelen en product-acties, gezamenlijk bouwend aan een community 50+ vrouwen die via krachtige touchpoints dichtbij P&G en Kruidvat worden betrokken.

En met succes: sinds de lancering van ‘Wat vind jij?’ in oktober op Facebook, werden al ruim 550K unieke personen binnen de doelgroep bereikt, met in totaal 630K videoweergaven (van de eerste 3 afleveringen). Hoofdpersonen Nina, Marijke, Birgit, Edward en Eric blijken een schot in de roos.

2Basics is niet alleen verantwoordelijk voor de contentmarketing strategie, maar produceert ook zelf (i.s.m. Moonbird) en verzorgt tevens de hele (distributie) social media strategie.

Bekijk meer news en blogs

Typ en druk op Enter om te zoeken

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies " om u de beste surfervaring mogelijk te bieden. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten