fbpx
Terug naar News         |  

03-11-2017  |  Angela Hof

LANCERING LAAT ZIEN WIE JE BENT MET PROCTER & GAMBLE

Op 23 oktober 2017 is het vernieuwde online platform van Laat Zien Wie Je Bent van Kruidvat in samenwerking met Procter & Gamble gelanceerd. Tegelijk ging de hieraan gekoppelde Facebook-pagina live. Wij ontwikkelden voor Procter & Gamble de nieuwe 360 graden contentstrategie voor Laat Zien Wie Je Bent, om op een vernieuwende en andere manier de 50+ vrouw te bereiken.

Door te starten met het verspreiden van waardevolle content en daarna pas de koppeling te maken met de producten van P&G, bouwen we aan een relatie met de doelgroep. Met deze zogenaamde touch, tell & sell strategie raken we de doelgroep via hun interesses en passies.

De komende tijd zullen we via de Facebook-pagina meerdere video’s binnen het format ‘Wat vind jij?’ plaatsen, evenals interessante blogartikelen en interessante winacties. Laat Zien Wie Je Bent wordt hiermee dé plek voor 50+ voor inspiratie, advies, artikelen & tips.

Bekijk meer news en blogs

Typ en druk op Enter om te zoeken

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies " om u de beste surfervaring mogelijk te bieden. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten