fbpx
Terug naar News         |  

12-10-2016  |  Rianne Schenk

2BASICS HELPT INTERPOLIS BUSINESSCLUBS TE BEREIKEN

Om optimaal te profiteren van een bereik van meer dan 130 hockeyclubs via de Interpolis NK Shoot Out adviseerden wij Interpolis om via een hiervan afgeleid concept ook de businessclubs van hockeyclubs te betrekken. Het concept werd afgelopen maanden met succes getest.

Businessclubs van hockeyverenigingen zijn voor Interpolis een interessante doelgroep. Enerzijds vanuit de wens om als partner van de KNHB met kennis en expertise iets toe te voegen aan de hockeywereld. Anderzijds vanuit het belang om duurzame relaties te bouwen met de 230 door Rabobank gesponsorde hockeyclubs in Nederland en de daaraan verbonden bedrijven.

Om deze markt in de toekomst te kunnen bereiken, ontwikkelden we de Business Shoot Out. Een laagdrempelige variant van het ‘officiële’ Shoot Out toernooi. Selectiespelers, bestuursleden en vertegenwoordigers van potentiële en nieuwe sponsoren worden uitgenodigd voor een ongedwongen avond op de club. Ze leren er iets over de shoot out uit het hockey en de rol van Interpolis, maar vooral leren ze elkaar, de club en de selectiespelers kennen. Zo ontstaan warme relaties die basis zijn voor een langdurige samenwerking.

Samen met Rabobank Heerenveen Friesland Zuid-Oost en Rabobank Tilburg testte Interpolis bij hockeyclubs HC Quick Stick en HC Tilburg het format. Op beide locaties een succesvolle avond met veel zakelijke potentie; in totaal kwamen per club zo’n 20 bestaande en potentiële sponsoren op het evenement af.

Bekijk meer news en blogs

Typ en druk op Enter om te zoeken

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies " om u de beste surfervaring mogelijk te bieden. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten