fbpx
Terug naar News         |  

29-09-2016  |  Rianne Schenk

AMBITIEUS SIMPEL DUIKT VERDER IN SPORT

Al jaren is sim only aanbieder Simpel als sponsor actief in de hockey- en voetbalwereld. Deze familiesporten worden door het bedrijf als marketingkanaal gebruikt. Simpel gelooft hierin en kwam bij 2Basics met de vraag mee te denken deze potentie verder te benutten.

Simpel heeft zich onlangs, ondersteund door 2Basics, verbonden aan korfbal. Dé familiesport bij uitstek met 90.000 leden. Deze eerste actie in dit meer veelomvattende concept wordt gekenmerkt door sponsoring van de talententeams van zestien korfbalclubs en een partnerschap met platform NL Korfbal (35.000 unieke bezoekers per maand). Binnen de activaties die Simpel in deze hechte familiesport zal uitrollen, zullen vrijwilligers een belangrijke rol spelen.

Jasper de Rooij, oprichter en CEO van Simpel: “Simpel is een merk dat innoveert in het voordeel van consumenten en staat daarom graag dicht bij wat mensen en families beweegt. Korfbal is een echte familiesport en past daarom goed bij ons. Ik kijk uit naar wat het partnerschap de sporters en vrijwilligers zal gaan brengen.”

Ruben Houkes, directeur 2Basics: “Mooi om met zo’n ambitieus bedrijf, dat de strijd aangaat met de gevestigde orde, in zee te gaan. Sport is voor hen niet alleen waardevolle exposure; door doelgroepen van Simpel als sporter te vertalen, ontstaan nieuwe en eigen mogelijkheden om te activeren.”

Bekijk meer news en blogs

Typ en druk op Enter om te zoeken

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies " om u de beste surfervaring mogelijk te bieden. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten