fbpx
Terug naar News         |  

17-07-2018  |  Rianne Schenk

SIMPEL VERGROOT SPONSORSCHAP IN KORFBAL

Begin sportseizoen 2016 geleden koppelden wij Simpel aan korfbal. Doel was om op een sympathieke manier het merk in een specifieke en hechte community te activeren en daarmee een basis te creëren voor sales. Na twee succesvolle seizoenen (met een significant en flink gestegen (spontane) naamsbekendheid en merkvoorkeur onder korfballers) breiden wij onze marketing inspanningen het nieuwe korfbalseizoen voor Simpel verder uit.

Vanaf aankomend seizoen is Simpel betrokken bij maar liefst 102 korfbalclubs. Door bijvoorbeeld een een shirtsponsoring samenwerking, professionele scheidsrechter tenues, een kantine barpersoneel pakket of acties om eigen supporters in het zonnetje te zetten. Korfballers zelf kunnen profiteren van win-acties rond het EK Korfbal, clinics van ambassadeurs Mick Snel en Jet Hendriks, teamacties en veel content rondom B-jeugd Hoofdklasse teams. Natuurlijk staat er ook een aantal verrassende activaties op de planning. 

Op deze wijze zorgt 2Basics dat Simpel op een structurele wijze zichtbaar en sympathiek aanwezig is in de korfbal wereld. Dé basis om duurzame klantrelaties te bouwen en sales activaties succesvol te laten zijn, zoals de resultaten uit de 0-, 1- en 2-meting hebben bewezen. Aanleiding voor de vraag van Simpel of wij komend seizoen ook willen meedenken ter versterking van hun sponsor inspanningen in de hockeywereld.

Wij kijken uit naar weer een jaar samenwerking met Simpel.

Bekijk meer news en blogs

Typ en druk op Enter om te zoeken

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies " om u de beste surfervaring mogelijk te bieden. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten