Terug naar News         |  

08-10-2018  |  Kevin Loos

Luister naar Rush Talk: Bloed doneren via een game

Hoe zorg je ervoor dat jonge mannen bloeddonor worden? Door een originele campagne te voeren met de hulp van een populaire game, ontdekte bloedbank Sanquin. Met de #MyFirstBlood-campagne worden spelers van League of Legends verleid om bloed te doneren in ruil voor een skin in de game. Met succes, vertelt Kevin Loos in deze editie van Rush Talk. Hij is vanuit marketingbureau 2Basics verantwoordelijk voor de campagne en doet nog veel meer om games en esports in te zetten als een innovatief marketingmiddel.

 

 

Meer details over #MyFirstBlood vind je op de website van Sanquin.

Bekijk meer news en blogs

Typ en druk op Enter om te zoeken

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies " om u de beste surfervaring mogelijk te bieden. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten