fbpx
Terug naar News         |  

09-09-2019  |  2Basics

DE ZOMER VAN FRIEDA: STOF HAPPEN IN NAMIBIË

Frieda heeft afgelopen zomer samen met haar gezin ‘een van de mooiste reizen ooit’ gemaakt naar Zuid-Afrika en Namibië. In de rubriek ‘De zomer van…’ vertelt ze erover aan MarketingTribune. 

Frieda heeft de zomer goed benut met mooi werk. Zo is het team van 2Basics uitgebreid op project- en accountmanagement en was er de lancering van de petitie voor Johan Cruyff in FIFA20 genaamd Cruyff98. Zo  ging Frieda deze zomer lekker op de fiets naar kantoor en was daarnaast veel buiten. Normaliter gaat ze graag varen op haar boot, maar deze was eerder dit jaar gestolen (en inmiddels wel weer gevonden). In augustus is ze een maand met haar gezin naar Namibië en Zuid-Afrika geweest. ‘Een van de mooiste reizen die ik gemaakt heb.’

Wat is je favoriete zomermerk?
De bodylotion en handcrème van Rituals. In Namibië hebben we zoveel stof gehapt, dat het heerlijk was om deze producten dagelijks te gebruiken.

Welk marketingboek ligt er in je reiskoffer?
Een klassieker: Never split the difference van Chris Voss en Tahl Raz. We maken er hier op kantoor veel grappen over, maar het is zo zinvol om onderhandelen goed onder de knie te krijgen.

Hoe zorg je ervoor dat je in de relatief rustige zomermaanden toch productief blijft?
Doordat er deze zomer meer mensen op vakantie waren, werd het werk wat anders verdeeld waardoor je juist ook meer te doen hebt. Onze dagelijkse huddle helpt bij het maken van prioriteiten en deze ook uit te voeren. Verder vind ik dat je best een beetje mag ontspannen als het wat rustiger is. Na de zomer komt de eindsprint tot het nieuwe jaar er weer aan, dus dan is het druk genoeg.

Het mediaseizoen gaat langzaamaan weer van start. Hoe bereid je je daarop voor?
Ik lees heel divers en door het hele jaar heen. Echt voorbereiden doe ik daarom niet; ik blijf altijd zoeken en nieuwsgierig naar mooie artikelen, series en initiatieven. Op kantoor delen we ook veel in onze eigen Slack-kanalen, van klantgerelateerde artikelen tot mooie maatschappelijke initiatieven.

Bron: MarketingTribune

Lees op MarketingTribune ook de zomers van collega’s uit het marketing, communicatie- en mediavak.

Typ en druk op Enter om te zoeken

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies " om u de beste surfervaring mogelijk te bieden. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten