fbpx
Terug naar News         |  

31-01-2017  |  Rianne Schenk

2BASICS EN COLOPLAST VLIEGEN MET FIT FOR LIFE

Met onze klant Coloplast zijn we voor hun nieuwe strategie helemaal teruggegaan naar het DNA van het bedrijf. En kortgeleden kon de champagne open: het programma Fit for Life, een eerste uitwerking van de nieuwe strategie, heeft nu al bewezen dat investeren in een relatie met je eindgebruikers direct voor resultaat zorgt. Sterker nog: de beoogde resultaten werden zes maanden eerder dan gepland, gerealiseerd. Hoewel het primaire doel was om inhoudelijkondersteuning te bieden aan revalidatiecentra en mensen met een dwarslaesie, blijkt dat die inspanningen ook hebben geleid tot meer waardering voor Coloplast in z’n algemeenheid binnen de betreffende doelgroepen.

Een belangrijke uitkomst naast de ‘harde’ kpi’s betreft het inspirerende effect van Fit for Life op de eigen medewerkers van Coloplast. De kernwaarden van het bedrijf leven sinds de lancering van Fit for Life, waar deze waarden de basis voor vormden, meer dan voorheen onder de medewerkers. Zij voelen zich betrokken bij Coloplast en zijn trots op wat zij doen.

Bekijk hieronder de eerste aflevering van de webserie die wij voor Coloplast ontwikkelden, in samenwerking met ambassadrice van Fit for Life: Annemarie Postma.

Bekijk meer news en blogs

Typ en druk op Enter om te zoeken

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies " om u de beste surfervaring mogelijk te bieden. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten