fbpx
Terug naar News         |  

15-05-2020  |  2Basics

16 JAAR 2BASICS

Op 10 mei 2004 begonnen wij, Ziggy Tabacznik en Ruben Houkes,
2Basics Sportbusiness. Later doopten wij het om tot 2Basics Sport & Business.
En weer later tot 2Basics Breedtesport en Marketing.

Vanaf het allereerste moment vonden wij het maatschappelijke impact stuk interessant. De ideeën die wij hadden voor merken hadden altijd wat goeds.
Waarde toevoegen aan doelgroepen en waarde toevoegen aan de maatschappij.
Concepten die geen aansluiting vonden bij merken gingen wij zelf doen.
Ook om te bewijzen dat het idee gewoon goed was. Op meerdere vlakken.
De penningmeester van het jaarverkiezing is daar een voorbeeld van.
Elk jaar wisten werden bijna 10% van alle penningmeesters genomineerd, stemden er meer dan 100.000 mensen, en hielpen wij penningmeesters met hun werk via congressen en een platform.
Wij verdienden er niets mee, maar hadden wel veel impact.

Maar ook Schooljudo en de MQscan zijn voorbeelden daarvan.
Dit zijn nu zelfstandige bedrijven.
MQSCAN is voorloper om op een wetenschappelijk onderbouwde manier de motoriek van een kind duiden. In 30 seconden. Zie het als een IQ score.
Een ongekend belangrijke indicator voor een gezonde actieve leefstijl.
SCHOOLJUDO is al 15 jaar actief in het basisonderwijs met sociaal emotionele ontwikkeling programma wat kind en klas krachtig maakt.

16 jaar is een mooie tijd. De klanten waarmee wij werken zijn top.
De prijzen die wij met hen hebben gewonnen zijn een waardering.
Maar wij zijn nog zeer gretig. Als er ooit een Nobelprijs voor markteers in het leven wordt geroepen willen wij die winnen.

 

Typ en druk op Enter om te zoeken