fbpx
Terug naar News         |  

14-05-2018  |  2Basics

STAGE 2BASICS: MARKETINGTOPPER GEOZCHT MET LIEFDE VOOR SPORT

Voor de stageperiode september 2018 – januari 2019 zoeken wij een hands on marketing topper

Over 2Basics: Wij zijn er voor merken en maatschappij. Ons ultieme doel is merken sterker te maken, omzet te laten groeien en tegelijkertijd een legacy na te laten. Wij winnen de harten van mensen en bouwen zo waardevolle & duurzame relaties tussen doelgroepen en merken. Dit doen we door sport of andere passies van doelgroepen als ingang te nemen en hier waarde aan toe te voegen. En door elke dag met topsportmentaliteit het maximale resultaat na te streven. Want sport heeft de kracht om merken én de maatschappij een beetje beter te maken.
Wij werken voor gerenommeerde klanten zoals Simpel, Nijha, ING, AA Drink, Greenco, EY, Interpolis, Pepsico, Coloplast en Ahoy.

Stage-opdracht: We werken voor een breed scala aan merken. Als stagiair ben je onderdeel van ons team met gedreven marketeers die nooit opgeven. Je denkt, loopt en werkt mee op uiteenlopende campagnes die wij voor klanten verzorgen. Zoals:

  • Sanquin zoekt een grote nieuwe pool van met name jonge mannen als bloeddonor. Je helpt mee in uitvoering van onze esports-activatie om via gaming die doelgroep te vinden en binden. Een innovatieve en unieke opdracht met internationale potentie.
  • Simpel is als telecomaanbieder fan van korfbal. Je activeert haar partnerschap door o.a. de organisatie van De Leukste Korfbal Familie van Nederland, begeleidt topsportambassadeurs Mick en Jet en brengt de social media acties tot een next level.
  • Nijha is ontwerper en inrichter van beweegruimten, binnen en buiten. Je helpt mee in de strategie ter optimalisatie van hun positionering m.b.t. urban sports en werkt mee op de campagne ‘Home of the Challengers’.
  • Coloplast is producent van medische hulpmiddelen voor onder andere mensen met een dwarslaesie. Je werkt mee aan een speciale campagne om mensen met een dwarslaesie fitter door het leven te laten gaan, waarin je zoal een videoteam aanstuurt en regisseert, vele inspirerende evenementen organiseert en de strategie voor klantretentie optimaliseert.

Profiel stagiair(e): Voor deze opdracht zoeken we een 3e-jaars student. Wij zoeken naar een marketinggek, die houdt van Sharp, Kotler of Sinec. Maar die zeker ook een plan naar executie kan brengen, time-management als middle name heeft, bij wie organiseren in het bloed zit en die niet bang is voor een strategische brainstorm. Als stagiair bij 2Basics is een passie voor sport een gegeven.

Good to know: 2Basics is opgericht door topsporters. Dus willen wij winnen, beter zijn dan gisteren. Wij zijn direct en als team zeer hecht. Natuurlijk is een stage onkostenvergoeding mogelijk.Brieven worden snel in behandeling genomen, dus meer kans bij een vroege sollicitatie. Wij houden ervan verrast te worden. Voor meer informatie over 2Basics en haar klanten, kijk op www.2basics.nl.

Solliciteren: Stuur je sollicitatiebrief en CV zo snel mogelijk naar Soo Jin de Fraiture: info@2basics.nl of bel voor meer informatie met Rianne Schenk: 023-5400200.

Deadline sollicitatie 31 mei.

Bekijk meer news en blogs

Typ en druk op Enter om te zoeken