fbpx
Terug naar News         |  

07-02-2017  |  Rianne Schenk

GREENCO EN 2BASICS VORMEN OOK IN 2017 ‘TEAM TOMMIES’

Na een eerste succesvolle samenwerking middels het sportverenigingsleven in 2015 en 2016, zetten 2Basics en Greenco de samenwerking in 2017 door. De ambitie van Greenco om Nederland gezonder te laten snacken door de consumptie van Tommies snackgroenten (ook) te koppelen aan sportactiviteiten, blijft daarbij de basis voor de gezamenlijke marketinginspanningen.

In 2015 en 2016 ontwikkelden wij de strategie om Tommies snackgroenten in het out of home-kanaal sport te positioneren. Hierbij hebben wij de ontwikkelde sportgroenten-propositie voor sportkantines en sportevents uitgebreid getest. Op basis van deze pilot resultaten en voortschrijdende inzichten, richten wij ons het komende jaar samen met Greenco op een landelijke uitrolling van de Tommies sportgroenten. Binnenkort kunnen we meer bekendmaken over de eerste activiteiten hieromtrent.

Bekijk meer news en blogs

Typ en druk op Enter om te zoeken