Atlas van de sport

Onze uitdaging is elke marketingdoelgroep te bereiken via sport en bewegen. De 2Basics Atlas van de Sport geeft inzicht in omvang en gedrag van sporters en sportfans. Wij vertalen dat inzicht in concepten om hechte relaties mee te bouwen tussen merken en mensen.

                • Interpolis: hoe claim je preventie en veiligheid bij 1 miljoen hockeyfans?
                • Hoe breng je YoungCapital diep in het interesseveld van 4,4 miljoen moeilijk bereikbare millennials?
                • Procter & Gamble: hoe help je 1 miljoen jonge moeders met relevante informatie over opgroeiende kinderen?
                • Greenco: hoe bouwen wij voor Tommies een nieuw out-of-home kanaal in 15.000 sportkantines?
                • Grote Club Actie: hoe realiseer je een omgeving om met 50.000 clubpenningmeesters in gesprek te gaan?

Dit zie je terug in al onze cases en daar zijn we trots op.

CZ

CZ Tilburg Ten Miles

Greenco

Tommies: Supporter van sportief snacken

Simpel

Fan van korfbal