fbpx
Terug naar Cases         |  

BCA – HEAL FOR REAL

Casenaam

Heal for Real

Opdrachtgever

Blood Centers of America

Vraag

Hoe kan BCA een jongere doelgroep – de optimale ‘donorendoelgroep’ – werven als bloeddonor?

Doelgroep

18 – 35 jaar, lichte nadruk op mannen

Idee

De doelgroep jonge mannen centreert zich rondom het domein gaming/esports. We identificeerden Team Liquid als het esports team met de grootste en breedste aantrekkingskracht. Omdat Team Liquid zich wil sterk maken voor maatschappelijke onderwerpen waren zij direct bereid BCA te ondersteunen.

Hieruit is een heel sterk partnerschip ontstaan waarbij we via de (media)kanalen van Team Liquid de doelgroep oproepen en activeren om bloeddonor te worden. Het gaat daarbij om een combinatie van creatieve content, samenwerking met streamers, interessante incentive-acties en activaties met LAN-centers in heel Amerika die door Team Liquid worden ondersteund.

Resultaat

In progress…

Media

Bekijk meer werk

Typ en druk op Enter om te zoeken